• 29 MAIG 19
    • 1
    ¿Com gestionar l’ansietat anticipatòria?

    ¿Com gestionar l’ansietat anticipatòria?

    Aquest artícle sobre com gestionar l’ansietat és una continuació de l’article ¿Pateixes ansietat anticipatòria? 

    Eines per gestionar l’ansietat

    Ser conscients de la nostra problemàtica i voler posar-li solució ja és un gran pas. Adquirir noves estratègies per gestionar l’ansietat de base, requereix de temps i serà necessari tenir en compte una sèrie de pautes:

    — Analitza la por que hi ha darrere: És important que entenguis què és el que et pertorba, li posis nom i el visualitzis, ja que, d’aquesta manera, serà més fàcil atacar-lo.

    — Valora el nivell de probabilitat d’ocurrència: Un cop trobat la por, és important que valors la probabilitat d’ocurrència d’aquest, això et farà prendre una visió més realista del problema.

    — Contra-argumenta: Una tècnica altament eficaç per erradicar aquesta por és buscar contraarguments que busquin enderrocar el mateix.

    — Exposició a la por: Les tècniques d’exposició gradual. Són altament eficaços per perfils fòbics i amb crisi d’ansietat, ajuden a preparar la persona i entrenar-la, a enfrontar a la por i superar el mateix.

    — Tècniques de relaxació: Permet ajudar-te a gestionar l’estrès i entrar en un estat de connexió total amb el teu organisme i les seves necessitats.

    — Respiració: La forma com respirem és l’aliment directe de l’ansietat, part de l’estratègia d’aprendre a regular-la, consisteix en aprendre tècniques de respiració.

    — Meditació: Amb la meditació aprenem a focalitzar la nostra atenció en altres aspectes, escoltar el nostre cos i evadir-nos, ajuda a aniquilar aquest focus ansiogen que ens reporta malestar.

    — Esport: Gràcies a ell, alliberem endorfines que ens fan sentir-nos millor i més a gust.

    — Tècniques de distracció: Permeten focalitzar-nos en altres aspectes i no deixar-se portar per l’ansietat i les seves conseqüències.

    — Centra’t en el present: Les persones que pateixen ansietat anticipatòria viuen al futur, això els fa perdre consciència del moment actual. Un punt molt important de la teràpia és que siguin capaços de viure el moment actual i gaudir-lo.

     

    Si malgrat aquestes consideracions creus que pots necessitar ajuda d’un professional, pots demanar visita online a la nostra web o trucar-nos al 931 001 877.

    Demana visita online

     

    S'està carregant...
    Leave a reply →

Leave a reply

Cancel reply

Photostream

Psicologia Giner Professionalitat i Confiança
Completi el següent formulari i ens posarem en contacte amb vosté tant aviat com sigui possible.

El vostre nom (obligatori)

El vostre email (obligatori)

Telèfon (obligatori)

El vostre missatge

He llegit i accepto la nostra <a href="https://www.psicologiaginer.es/avis-legal-i-politica-de-privacitat/">política de privacitat</a>